Θα δώσουμε μερικές συμβουλές για την επίλυση της 1ης Γραπτής Εργασίας στην ΠΛΗ24.
Η δημιουργία ενός Διαγράμματος Περιπτώσεων Χρήσης είναι από τα πρώτα ζητούμενα που αφορούν την UML, και κατά συνέπεια την ύλη της ΠΛΗ24.
Αν και το κείμενο είναι μικρό κρύβει αρκετές παγίδες. Θυμηθείτε ότι έχετε την δυνατότητα των παραδοχών αλλά το κείμενο δεν αφήνει και πολλά περιθώρια. Αν δεν έχετε ξανά ασχοληθεί με αυτή την κατηγορία προβλημάτων τότε διαβάστε πως μπορείτε να μεταφερθείτε Από κείμενο σε Διάγραμμα Περιπτώσεων Χρήσης.

Διαβάστε πολύ προσεκτικά το κείμενο που σας δίνεται. Εντοπίστε τους χρήστες και σχηματίστε μια αρχική εντύπωση και για το ποιες περιπτώσεις χρήσεις υπάρχουν και είναι εξόφθαλμες. 
Η ανάγνωση και του δεύτερου ερωτήματος θα σας βοηθήσει να προσθέσετε περιπτώσεις χρήσης που έχετε αγνοήσει ή να επιβεβαιώσετε την αρχική σας εκτίμηση,  αφού σας δίνεται ένα μέρος των σχέσεων που υλοποιούνται καθώς και των περιπτώσεων χρήσης αυτού. Μπορεί να αξιολογηθεί και αξιοποιηθεί θετικά  για την ανάπτυξη του διαγράμματός σας.

Οι Παραδοχές που μπορούν να πηγάζουν από το κείμενο είναι ελάχιστες και δεν μπορούν να τροποποιήσουν παρά ελάχιστα σε σχέση με τις απαιτήσεις και σε πολύ περιορισμένη λειτουργικότητα το διάγραμμα σας. Ο αριθμός παραδοχών καθώς και σε τι αναφέρονται εξαρτάται από το τι αναγράφεται στο δοθέν κείμενο.
Όταν υπάρχουν εμφανείς αναφορές μιας λειτουργίας ή ενός  χρήστη δεν μπορούμε να παρακάμψουμε το γεγονός με μια παραδοχή, αφού κατά αυτόν τον τρόπο μειώνουμε την σπουδαιότητα και την λειτουργικότητα των περιπτώσεων χρήσης ακόμα και του διαγράμματος και ερχόμαστε σε αντίθεση με την ζητούμενη πληρότητα.

Μια σωστή κατάταξη στην ιεραρχία των χρηστών και εν γένει στην κληρονομικότητα  θα σας βοηθήσει να περιορίσετε της περιττές παραδοχές για επιπλέον χρήστες ή λειτουργικότητες.
Βάσεις Δεδομένων, email, μηνύματα Τράπεζα κτλ. αποτελούν Χρήστες αφού από πίσω τους μπορεί κρύβεται ένα ολόκληρο σύστημα διαχείρισης. Η εμφάνισή τους στο διάγραμμα σας μπορεί να είναι απαραίτητη όταν συμμετέχουν ενεργά σε περιπτώσεις χρήσης ή όταν κάποιος άλλος χρήστης που θα έπρεπε να συμμετέχει σε αυτές τις  περιπτώσεις χρήσης παρουσιάζεται "ανενεργός".

Οι σχέσεις που αναπτύσσουν οι περιπτώσεις χρήσης μεταξύ τους, δηλαδή τα include και extend θα πρέπει να έχουν την κατάλληλη φορά. Θυμίζουμε ότι σε ένα διάγραμμα περιπτώσεων χρήσης δεν υπάρχει χρονική ακολουθία, αλλά λειτουργική ακολουθία, δηλαδή ποια περίπτωση χρήσης προηγείται απαραίτητα λειτουργικά από άλλη ή ποια συμμετέχει "εθελοντικά" σε μια άλλη.

Προσοχή στην υπέρμετρη ανάλυση. Το διάγραμμα σας θα πρέπει να είναι συνεκτικό και συνοπτικό έτσι ώστε να μην μπερδεύει στην ανάγνωσή του, αλλά και να μην στερείτε σε απεικόνιση της λειτουργικότητας του συστήματος. Η υπέρμετρη σχεδιαστική ανάλυση των περιπτώσεων χρήσης συνήθως οδηγεί σε υλοποίηση επιπρόσθετων περιπτώσεων, που δεν προσθέτουν τίποτα παραπάνω στην λειτουργικότητα του συστήματος. Αντίθετα επιβαρύνουν το διάγραμμα και τον αναγνώστη του, καθώς μπορεί να οδηγήσουν και σε εσφαλμένες λειτουργικότητες ή σε ασυγχώρητα λάθη, όπως να παρουσιάζονται απλές μεταβλητές που συμπληρώνονται από τους χρήστες, σαν περιπτώσεις χρήσης.

Τέλος, εντοπίστε τις πραγματικές λειτουργίες του συστήματος και μην μπερδεύετε τις απλές αναφορές που γίνονται για τους χρήστες με αυτές. Για παράδειγμα αν ένας χρήστης είναι επιφορτισμένος με την καθαριότητα ή την τακτοποίηση αντικειμένων στο γραφείο του, ή χωροθέτηση κάποιον πραγμάτων, με άλλα λόγια ενέργειες που αφορούν τον φυσικό κόσμο , δεν αποτελούν και δεν θα πρέπει να αποτελέσουν , σε καμιά περίπτωση, λειτουργίες του συστήματος.

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια στην μελέτη σας.