Πρωτότυπες κινητές συσκευές που μπορούν να αλλάξουν το σχήμα κατά απαίτηση (on-demand) θα μπορούσαν να θέσουν τα θεμέλια για τη δημιουργία στο μέλλον, υψηλής τεχνολογίας συσκευών τόσο στην ανάλυση όσο και στο σχήμα.
Η ερευνητική εργασία, η οποία έχει υποβληθεί σε ένα από τα σημαντικότερα συνέδρια του κόσμου σχετικά με τις διεπαφές ανθρώπου-υπολογιστή, εισαγάγει τον όρο «ανάλυση του σχήματος» φέρει δέκα χαρακτηριστικά για να περιγράψει την ανάλυση μιας διαδραστικής συσκευής: εκτός από την εμφάνιση και την αφή .
Στην έρευνα, με επικεφαλής τον Δρ Anne Roudaut και τον καθηγητή Sriram Subramanian, από το Πανεπιστήμιο Επιστήμης των Υπολογιστών του Μπρίστολ, έχουν χρησιμοποιήσει τη «ανάλυση του σχήματος» για να συγκρίνουν την λειτουργία των έξι πρωτότυπων συσκευών που έχουν κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογίες με σχήμα που αλλάζει, καθώς και να αναλύσουν το υλικό όπως το κράμα μνήμης και electro-ενεργό πολυμερές υλικό κατασκευής.
Ένα παράδειγμα μιας τέτοιας συσκευής είναι αυτή που θα αυτο-ενεργοποιείται αποτελούμενη από εύκαμπτο υλικό και θα αποτελεί στοιχείο για την κατασκευή φορητών συσκευών που θα μπορούν να αλλάξουν το σχήμα τους on-demand για να ταιριάζουν καλύτερα τις πολλές υπηρεσίες που είναι πιθανό να υποστηρίξουν. Η ομάδα αυτών τω συσκευών που ονομάζονται Morphees, θα είναι η επόμενη γενιά των κινητών συσκευών, όπου οι χρήστες θα μπορούν να κατεβάσουν εφαρμογές που ενσωματώνουν μια ειδική μορφή.
Για παράδειγμα, μια εφαρμογή κατά του άγχους όπως το "stress ball app" θα κάνει την συσκευή να αναδιπλώνει τον εαυτό της σε σχήμα μπάλας ή ένα απλό game app που θα κάνει τη συσκευή να υιοθετήσει ένα σχήμα, αυτό της κονσόλας παιχνιδιού, ή ακόμα, η ίδια η συσκευή θα λυγίζει ώστε να κρύψει την οθόνη όταν ένας κωδικός πρόσβασης πληκτρολογείται, ώστε οι περαστικοί να μην μπορούν να δουν τις ιδιωτικές πληροφορίες.
Περισσότερα για τις Morphees συσκευές, μπορείτε να δείτε στο επόμενο βίντεο.
Δημοσίευση σχολίου