Η αξία του brand της Google βελτιώθηκε κατά 24% μέσα στο 2016 (από τα 88,2 δισ. δολάρια στα 109,4 δισ. δολάρια), με συνέπεια να εκτοπίσει από την κορυφή της τελευταίας έκθεσης Brand Finance Global 500 την Apple, η οποία έπεσε από τα 145,9 στα 107,1 δισ. δολάρια το ίδιο διάστημα (κάμψη 27%)! Σημειώνεται πως η Google είχε καταλάβει για τελευταία φορά την κορυφαία θέση της έκθεσης το 2011.
Η συγκεκριμένη τεχνολογική εταιρεία παραμένει χωρίς αντίπαλο στο πεδίο του search, που αποτελεί και το στυλοβάτη των διαφημιστικών της εσόδων. Εξάλλου, είναι χαρακτηριστικό πως τα έσοδα αυτά αυξήθηκαν κατά 20% μέσα στο 2016, καθώς τα μπάτζετ μετατοπίζονται ολοένα και περισσότερο προς το online.
«Η Apple πασχίζει να διατηρήσει το τεχνολογικό της πλεονέκτημα, με τις νέες εκδόσεις του iPhone να προσφέρουν μειωμένες επιστροφές, ενώ η κινέζικη αγορά έχει γεμίσει πλέον με ανταγωνιστές τοπικής προέλευσης. Η Apple ζούσε για μεγάλο χρονικό διάστημα εκμεταλλευόμενη τη συσσωρευμένη αξία που είχε αποκτήσει το brand της, κάτι που υπογραμμίζει τα οφέλη μιας ισχυρής μάρκας. Ωστόσο, στην περίπτωσή της, το πήγε πολύ μακριά…» ανέφερε μεταξύ άλλων ο CEO της Brand Finance, David Haigh
Αξίζει σε αυτό το σημείο να αναφερθεί πως η μεγάλη φετινή πτώση της Apple δεν έχει «ταίρι» στη λίστα, ωστόσο μεγάλες είναι και οι μειώσεις της αξίας των brands των BT (πτώση 38%), EE (πτώση 33%) και KFC (πτώση 27%). Επιπλέον, η απώλεια του κολοσσού του Palo Alto (έχασε 38,8 δισ. δολάρια) ήταν τρεις φορές μεγαλύτερη από την αμέσως επόμενη, αυτή δηλαδή της HP, η οποία απώλεσε 11,6 δισ. δολάρια και έπεσε στην 194η θέση από την 50ή πέρυσι!
Δημοσίευση σχολίου