Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησή σας, το κοινό σας σίγουρα είναι ενεργό στα Social Media. Μπορείτε λοιπόν να ξεκινήσετε να έχετε παρουσία στο Facebook, χρησιμοποιώντας τις παρακάτω εύκολες στρατηγικές.


1. Κατέβασμα του Facebook App και του Page Manager

Αν η λογική του ότι πρέπει να είστε μόνιμα ενεργοί, ήταν η βασική αιτία που σας απομάκρυνε από το να χρησιμοποιήσετε τα social media υπάρχει λύση. H εφαρμογή του Facebook για  κινητά και η αντίστοιχη εφαρμογή για τη διαχείριση των σελίδων σας θα σας διευκολύνει κατά πολύ. Μεταξύ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων εφαρμογών συμπεριλαμβάνονται: η δημιουργία event στο Facebook, η κοινοποίηση post, η ανταλλαγή μηνυμάτων, να γράψετε comment κάτω από post και το πιο σημαντικό από όλα να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα της σελίδας. Μπορείτε επομένως ενώ είστε on the go, να κάνετε όλα εκείνα που πιστεύατε ότι δεν μπορούσατε.

Για το μόνο που πρέπει να ανησυχείτε πλέον είναι για το αν έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις σας!


2. Προγραμματίστε τα posts σας

Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να προγραμματίζετε πότε θέλετε να ανέβουν τα post σας. Αυτό πρακτικά σας επιτρέπει να οργανώνεστε όσο το δυνατόν καλύτερα μπορείτε. Αυτός ο απλός οδηγός θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ακριβώς πως να προγραμματίζετε τέτοιου είδους posts. Εσείς που έχετε μικρές επιχειρήσεις μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα εξής εργαλεία για μεγαλύτερη ευκολία το Hootsuit ή το  Sprout Social. Αυτά τα εργαλεία σας διευκολύνουν προκειμένου να μείνετε συνεπής με το περιεχόμενό σας.

3. Κάντε ομαδική δουλειά

Οι φίλοι σας, οι συνεργάτες σας και γενικότερα ο περίγυρος σας μπορεί να έχουν σκεφτεί κάτι το οποίο μπορεί να είναι άξια για να κοινοποιηθούν. Κατά τη διάρκεια της ημέρας σας, προσπαθήστε σε οποιοδήποτε μέρος κι να βρίσκεστε, να επωφεληθείτε από αυτό. Βγάλτε φωτογραφίες και γράψτε οτιδήποτε αξίζει να κοινοποιηθεί.

4. Εντοπίστε τι δουλεύει και τι όχι

Το κοινό σας αλληλεπιδρά με το περιεχόμενό σας; Σε ποιο περιεχόμενο ανταποκρίνεται  περισσότερο;  Χρησιμοποιείστε τα Insights της σελίδας σας, για να μάθετε περισσότερα για το προφίλ των χρηστών σας, παρατηρώντας τι δουλεύει και τι όχι. Είναι καλό να μη πηγαίνει χαμένο το περιεχόμενο των posts που δεν έχετε χρησιμοποιήσει.

Το να δημιουργήσετε σελίδα στο Facebook για την επιχείρησή σας, είναι κάτι για το οποίο απαιτείται αρκετή προσπάθεια και δουλειά από την πλευρά σας. Ακόμα κι η σελίδα σας πηγαίνει καλά, πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσής της και  να γίνει σταδιακά το τέλειο μέσο για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, να αυξήσετε το κοινό σας και να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας.
Πηγή: suit.gr