Το ΚΕΑΚ ( Κέντρο Επιχειρηματικότητας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης διοργανώνει σε συνεργασία με το INNOVATHENS, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, σεμινάριο με θέμα «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA».
Σκοπός μέσα από το σεμινάριο είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν να αναπτύξουν στρατηγικές διαχείρισης του κινδύνου, βάση της στρατηγικής μάρκετινγκ, και να μπορέσουν να προβλέψουν αλλά και να εξαλείψουν τον κίνδυνο που ενδεχομένως υπάρχει.
Η εξειδικευμένη γνώση που απαιτείται για την εφαρμογή των εργαλείων της διαχείρισης του κινδύνου στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της προβολής, της διαφήμισης της επιχείρησης μέσω του Διαδικτύου, και ειδικότερα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα είναι και το κύριο πρακτικό μέρος της ενότητας.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη Marketing, σε Ελ.Επαγγελματίες που διαχειρίζονται σελίδες στα Social Media, σε φοιτητές που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους.
Θεματολογία Εισήγησης
Digital Marketing & Social Media
Διαχείριση Κινδύνου από τη χρήση των Social Media
Risk& Crisis Management Plan Tools – Διαχείριση κρίσεων από τη χρήση των Social Media και όταν πλέον αυτή έχει ξεσπάσει.
Εισηγητής : Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο κ. Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η προεγγραφή ΕΔΩ.
Για όλα μας τα σεμινάρια εκδίδεται πιστοποίηση παρακολούθησης.
info:
Σκοπός μέσα από το σεμινάριο είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν να αναπτύξουν στρατηγικές διαχείρισης του κινδύνου, βάση της στρατηγικής μάρκετινγκ, και να μπορέσουν να προβλέψουν αλλά και να εξαλείψουν τον κίνδυνο που ενδεχομένως υπάρχει.
Η εξειδικευμένη γνώση που απαιτείται για την εφαρμογή των εργαλείων της διαχείρισης του κινδύνου στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της προβολής, της διαφήμισης της επιχείρησης μέσω του Διαδικτύου, και ειδικότερα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα είναι και το κύριο πρακτικό μέρος της ενότητας.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη Marketing, σε Ελ.Επαγγελματίες που διαχειρίζονται σελίδες στα Social Media, σε φοιτητές που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους.
Θεματολογία Εισήγησης
Digital Marketing & Social Media
Διαχείριση Κινδύνου από τη χρήση των Social Media
Risk& Crisis Management Plan Tools – Διαχείριση κρίσεων από τη χρήση των Social Media και όταν πλέον αυτή έχει ξεσπάσει.
Εισηγητής : Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο κ. Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η προεγγραφή ΕΔΩ.
Για όλα μας τα σεμινάρια εκδίδεται πιστοποίηση παρακολούθησης.
info:
Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 30/01/2017 18:00 Διεύθυνση Διεξαγωγής: Πειραιώς 100, Αθήνα 118 54, Ελλάδα Διοργανωτής: ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ Περισσότερες Πληροφορίες: Πατήστε εδώ Κόστος: Δωρεάν
Δημοσίευση σχολίου