Η RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, παρουσιάζει νέες δυνατότητες στις στοχευμένες διαφημίσεις ή αλλιώς στο Cross-Device Tracking κάτι που εξηγεί το πως οι διαφημίσεις "ξέρουν" τι βλέπετε στο internet. Η λύση αξιοποιεί το deep learning (το οποίο αποτελεί την πιο υποσχόμενη υποκατηγορία έρευνας που ασχολείται με την τεχνική νοημοσύνη) σε display διαφήμιση για να επιτύχει ακριβέστερες προτάσεις προϊόντων καθιστώντας το personalized retargeting έως και 50% πιο αποτελεσματικό.
Το Deep learning αποτελεί κλάδο του machine learning και βασίζεται σε αλγόριθμους οι οποίοι προσπαθούν να διαμορφώσουν υψηλού επιπέδου abstractions σε δεδομένα. Πιο απλά, μιμείται τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου στην επεξεργασία δεδομένων και στη δημιουργία προτύπων προς χρήση στη διαδικασία λήψης αποφάσεων όπως και η νέα μορφή μηχανικής μάθησης που ανέπτυξε η Google .
Αποτελώντας μία σύνθετη μέθοδο επίλυσης προβλημάτων, η οποία χρησιμοποιείται από αλγόριθμους στην πληροφορική, το deep learning αποτελεί την τεχνολογία «κλειδί» σε πολλές βιομηχανίες πέρα από το καθαρό λογισμικό. Αυτό περιλαμβάνει το e-commerce για το οποίο η νέα προσέγγιση έχει πολλές πιθανότητες να αποτελέσει έναν πραγματικό game changer.
Μεταξύ πολλών παραδειγμάτων διαχείρισης Big Data, τέτοιοι αλγόριθμοι αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της μηχανής DeepText του Facebook, με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία chatbots στο e-commerce. Χρησιμοποιούνται επίσης σε διάφορες μηχανές επεξεργασίας εικόνας, από την επιλογή παρόμοιων προσφορών στο e-shop για σκοπούς προτροπής, αλλά και ως λύση αναγνώρισης εικόνας της Yahoo βοηθώντας αυτόματα στον εντοπισμό εικόνων που δεν είναι κατάλληλες ή ασφαλείς (NSFW). Επίσης, η Google κάνει χρήση του deep learning στο σύστημα μετάφρασης, μειώνοντας τα λάθη κατά 60%, γεγονός το οποίο θα μπορούσε να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το e-commerce στο άνοιγμα των υπηρεσιών τους σε πολυγλωσσικά περιβάλλοντα.
Οι αλγόριθμοι Deep learning αποτελούν μεγάλη ευκαιρία για τις καμπάνιες programmatic διαφήμισης. Για παράδειγμα, η τεχνολογία retargeting έχει χρησιμοποιηθεί για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, αλλά το deep learning αλλάζει ραγδαία τον τρόπο που λειτουργεί το personalized retargeting. Τέτοιες μέθοδοι μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη με πολλούς τρόπους, προβλέποντας συμπεριφορές και αναφέροντας πιθανότητες συγκεκριμένων γεγονότων με μεγαλύτερη ακρίβεια.
Μία από τις πιο συνήθεις μετρήσεις μιας καλής διαφημιστικής καμπάνιας είναι το click-through rate (CTR), η αναλογία των clicks σε ένα banner σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των impressions. Ο στόχος είναι απλός – σχεδιασμένος για πιθανούς πελάτες προσφέροντας δημιουργικά που θα τραβήξουν τα περισσότερα κλικ.
Οι τεχνολογίες retargeting και personalization έχουν διαμορφώσει τον τρόπο που οι marketers προσφέρουν το «τέλειο» δημιουργικό, στοχεύοντας χρήστες με μία μοναδική προσφορά βασιζόμενοι στο ιστορικό περιήγησης τους. Πλέον, η μέθοδος deep learning θα οδηγήσει σε μία νέα γενιά διαφημιστικού personalization.
Η RTB House έχει αναπτύξει ένα καινοτόμο μηχανισμό προτροπής που χρησιμοποιεί το deep learning για να ανακαλύπτει πρότυπα στη λήψη αποφάσεων. Ο μηχανισμός μπορεί να προβλέψει μία σειρά προϊόντων που είναι πιο πιθανό να είναι περισσότερο ελκυστικό για τους χρήστες, βασιζόμενοι στις συνήθειες τους, στις συμπεριφορές τους και σε άλλες μετρήσεις. Παρασκηνιακά, αυτή η μέθοδος χρησιμοποιεί ένα μαθηματικό μοντέλο εμπνευσμένο από τους βιολογικούς νευρώνες του εγκέφαλό (το λεγόμενο τεχνητό νευρωνικό δίκτυο), το οποίο καθιστά δυνατή την εξαγωγή περισσότερο αξιόπιστων, πλούσιων και ερμηνευμένων από μηχανή περιγραφών για τις προτιμήσεις αγορών των πελατών από τα δεδομένα που λαμβάνει.
Ο Bartlomiej Romanski, Chief Technology Officer της RTB House, σημειώνει ότι παρά το γεγονός ότι η πρόβλεψη της νοημοσύνης αποτελούσε κάποτε σενάριο επιστημονικής φαντασίας σήμερα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας. «Το Deeplearning μας βοηθά να ξεκλειδώσουμε το «μαύρο κουτί» των Big Data, να βελτιώσουμε τις προσφορές στους πελάτες μας και να αναπτύξουμε περαιτέρω την επιχείρηση μας. Δίνοντας αξία στην ακρίβεια επιλογής προϊόντων μπορούμε να κάνουμε τις εξατομικευμένες διαφημίσεις στοχευμένες με ακόμα περισσότερη ακρίβεια, αποφέροντας ιδιαίτερα βελτιστοποιημένη απόδοση επένδυσης (ROI) για τους πελάτες ενώ παράλληλα δίνει στις επιχειρήσεις περισσότερα στοιχεία για να χρησιμοποιήσουν το budget περισσότερο αποτελεσματικά.»
Το Deep learning καταναλώνει τεράστια ποσότητα υπολογιστικής ισχύς. Η επιτυχημένη ανάπτυξη και η υλοποίηση deep learning αλγόριθμων απαιτεί μια υπολογιστική πλατφόρμα βελτιστοποιημένη για αυτή την εφαρμογή. Η RTB House έχει υιοθετήσει το NVIDIA’s GPU(μονάδα επεξεργασίας γραφικών), ένα υπολογιστικό μοντέλο deep learning για εκπαίδευση και υποστήριξη.
Η RTB House είναι μία από τις λίγες εταιρείες στον κόσμο που κατάφερε να αναπτύξει και να εφαρμόσει τη δική της τεχνολογία για αγορά διαφημίσεων με το μοντέλο RTB (υποβολή προσφορών σε πραγματικό χρόνο). Η εταιρεία δραστηριοποιείται παγκοσμίως και τρέχει πάνω από 1000 μοναδικές εκστρατείες για παγκόσμια brands σε 40 αγορές σε όλη την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, την Ασία και τον Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. H RTB House μέσω της Impruvo, του επίσημου αντιπροσώπου της στην Ελλάδα, συνεργάζεται ήδη με 40 από τις μεγαλύτερες e-commerce ιστοσελίδες της αγοράς.
Δημοσίευση σχολίου