Σε έναν κόσμο με τόσο πολλά ταξιδιωτικά γραφεία, apps και προσφορές, τα social media είναι το πιο δυνατό όπλο για δωρεάν marketing στα χέρια των ταξιδιωτικών οδηγών. Μεγάλο κοινό όλων των ηλικιών, δωρεάν αλλά και επί πληρωμή διαφημίσεις, βίντεο και εικόνα είναι μόνο μερικές από τις δυνατότητες που προσφέρει αυτού του είδους το marketing.
Πώς, λοιπόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα social media προς όφελός σας;

    Κάντε Posts που οι πελάτες σας ενδιαφέρονται να δουν

Το κοινό δεν θα σας εμπιστευτεί ούτε θα κάνει click στο site σας αν οι κοινοποιήσεις που κάνετε δεν τους τραβήξει το ενδιαφέρον. Συμβουλές για τα ταξίδια τους, οικονομικά πακέτα, κορυφαίοι ταξιδιωτικοί προορισμοί και ενδιαφέρουσες εικόνες θα τραβήξουν το μάτι των followers σας. Παράδειγμα;  Πώς να περάσουν οικονομικά μία μέρα σε ένα διάσημο ταξιδιωτικό προορισμό.

    Επικοινωνήστε με τους followers σας

Στο marketing δε θέλετε μόνο να παρουσιάσετε, θέλετε να πουλήσετε και αυτό χρειάζεται επικοινωνία. Κάντε διάλογο και όχι μονόλογο, λοιπόν. Απαντήστε στα σχόλια – καλά και κακά – δώστε λύσεις σε προβλήματα και απορίες και τσεκάρετε συχνά τα εισερχόμενα μηνύματά σας.


    Κρατήστε ένα σταθερό ρυθμό στις κοινοποιήσεις σας

Για να σας προσέξει το κοινό σας θέλετε να έχετε ένα σταθερό ρυθμό στα Post σας και όχι να ανεβάζετε μια στο τόσο. Περιοδικότητα, λοιπόν, τις ώρες που έχετε δει ότι οι αναρτήσεις σας έχουν περισσότερη απήχηση. Μην απορρίψετε και την ιδέα να προσλάβετε ένα υπάλληλο ή εξωτερικό συνεργάτη που να είναι υπεύθυνος για τα προφίλ σας στα social media.

    Χρησιμοποιήστε την επικαιρότητα, τα Trends και τις μόδες

Δεν μπορείτε ποτέ να πέσετε έξω με ένα Post σχετικά με ένα δημοφιλές θέμα της εποχής. Κάθε χρόνο υπάρχουν κυρίαρχοι προορισμοί, τάσεις, έρευνες και αλλαγές. Ενημερώστε το κοινό σας γι αυτά και μη ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε  hashtags με τη θεματολογία, για να φτάνουν στις δημοσιεύσεις σας ακόμα περισσότεροι χρήστες.

    Διοργανώστε online διαγωνισμούς

Ένας πολύ εύκολος τρόπος να προμοτάρετε μέσω των social media τη δουλειά σας είναι οι διαγωνισμοί με σχόλια, κοινοποιήσεις και likes. Πολλοί χρήστες θα σχολιάσουν και θα κάνουν share μία δημοσίευσή σας αν έχουν ως θέλγητρο μειωμένη τιμή στα εισιτήρια, μία δωρεάν διαμονή ή δωρεάν tour, για παράδειγμα.